فوری / تغییر جدید در کارت های سوخت از مرداد ماه

بر اساس آمار میزان استفاده از کارت‌های سوخت شخصی افزایش یافته است، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا دو ماه آینده استفاده از کارت‌های سوخت شخصی به حداکثر برسد.
فوری / تغییر جدید در کارت های سوخت از مرداد ماه

اسدالله قلی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح استفاده از کارت‌های سوخت شخصی در جایگاه‌های سوخت، اظهار کرد: در حال حاضر در هر سکو از جایگاه‌های سوخت یک کارت اضطراری وجود دارد اما تا مردادماه در هر جایگاه تنها یک کارت سوخت وجود خواهد داشت، لذا تقاضای ما از مالکان خودرو همراه داشتن و استفاده از کارت‌های شخصی است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس آمار میزان استفاده از کارت‌های سوخت شخصی افزایش یافته است، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا دو ماه آینده استفاده از کارت‌های سوخت شخصی به حداکثر برسد.

افزایش ۱۰ برابری استفاده از کارت‌های سوخت شخصی

رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت کشور افزود: در شرایط کنونی میزان استفاده از کارت‌های سوخت شخصی نسبت به قبل از شروع طرح، ۱۰ برابر افزایش یافته است و نسبت به افزایش بیشتر آن نیز امیدواریم.

قلی‌زاده با بیان اینکه کلان‌شهرها در اولویت آخر قرار دارند، گفت: تا مردادماه این موضوع در تمام شهرها اجرایی می‌شود اما کلان‌شهرها در لیست نهایی هستند اکنون در کلان‌شهرها روال مانند گذشته است اما تا مرداد ماه هر جایگاه یک کارت اضطراری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا کنون در جایگاه‌ها با مشکل و چالش اساسی مواجه نشده‌ایم، گفت: هرچند در ابتدا چالش‌هایی وجود داشت اما با همکاری مردم و جایگاهداران شرایط به خوبی پیش رفته است.

بیشتر بخوانید: 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد