تولد دوباره ۲۰۶؛ مشخصات پژو ۲۰۷ جدید ایران خودرو لو رفت!

پژو ۲۰۷‌های TU۳، نسخه جدید و ترکیبی از ۲۰۶ و ۲۰۷ است که قرار است با موتور انواع تیپ‌های ۲۰۶ راهی بازار شود؛ ایران‌خودرو اعلام کرد که عرضه این محصول منتظر قیمت‌گذاری است و پس از تعیین قیمت‌ این محصول، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد.
تولد دوباره ۲۰۶؛ مشخصات پژو ۲۰۷ جدید ایران خودرو لو رفت!

به گزارش اقتصاد آنلاین، طبق اعلام گروه خودروسازی ایران‌خودرو، تمامی مدارک و مستندات بهای تمام شده تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ به نهادهای مرتبط قیمت گذاری ارسال شده و به محض اعلام قیمت، فراخوان دعوت از مشتریان برای تکمیل وجه و تحویل خودرو آغاز خواهد شد.

تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ در حال انجام است و تعهدات سررسید شده نیز آماده واگذاری است؛ به محض اعلام قیمت، نسبت به ایفای تعهدات و واگذاری خودروها اقدام خواهد شد.

گفتنی است که اسفند ماه سال گذشته بود که گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: پس از توقف تولید دو محصول سمند و پژو ۴۰۵ SLX در سال ۱۴۰۱، با هدف به روزرسانی محصولات، تولید پژو ۲۰۶ که طی دو دهه اخیر محبوب‌ترین، ارزان‌ترین و در حقیقت پرتقاضاترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو بود، متوقف خواهد شد و دو خودروی پژو ۲۰۷ مجهز به موتور TU۳ و محصول پروژه TF۲۱ که در سال ۱۴۰۲ به تولید انبوه می‌رسند، جایگزین ۲۰۶ خواهند شد.

به دنبال این خبر، بررسی‌ها نشان داد که با توقف تولید ۲۰۶ نداشته باشد، برخی قطعات این محصول که دیگر پس از توقف تولید، به‌کار نمی‌آید بر روی ۲۰۷‌های خود نصب و در قالب محصول جدید با داشبورد ۲۰۶ عرضه شوند.

البته چند روز بعد، قائم مقام اجرایی این گروه خودروسازی، با بیان اینکه توقف تولید محصولات خانواده پژو ٢٠۶ به معنای توقف کامل نیست، تاکید کرد: این خانواده خودرویی پس از تطبیق کیفی با استانداردهای جدید سازمان استاندارد به سبد محصولات ایران‌خودرو باز خواهد گشت.

اینکه پژو ۲۰۶ به سبد محصولات ایران‌خودرو باز خواهد گشت یا خیر، بالاخره مشخص خواهد شد؛ اما آنچه که اهمیت دارد این است که پژو ۲۰۷ تیپ ۵ (با داشبورد ۲۰۶ و حذف بسیاری از امکانات ۲۰۷) با موتور TU۳ که همان موتور پژو ۲۰۶‌های تیپ ۲، ۳ و ۵ است،  راهی بازار خواهد شد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در رابطه با این محصول اعلام کرد: پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، محصول جدیدی است و مجوزهای استانداردی را هم دریافت کرده و به زودی مشخصات فنی آن اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: فوری / قرعه‌کشی نوبت‌دهی مرحله دوم فروش خودرو امروز/ ۸ روز تا اعلام نتایج

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد