ورود دوباره هوندا به بازار ایران با این خودرو

یک شرکت داخلی برای اولین بار نسخه بنزینی هوندا وزل و کراس اوور برقی هوندا e-NS۱ را در اتواکسپو تهران ۱۴۰۲ به نمایش گذاشت که با استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان مواجه شد.
ورود دوباره هوندا به بازار ایران با این خودرو

واردات خودرو ها به بازار خودرو کشورها تاثیر قابل توجهی دارد. این تاثیرات می‌تواند مثبت یا منفی باشد. از یک سو، واردات خودروها می‌تواند باعث افزایش رقابت در بازار شود و قیمت خودرو ها را کاهش دهد. این موضوع می‌تواند برای مصرف‌کنندگان مزیت باشد و باعث افزایش تقاضا برای خودروهای داخلی شود. از سوی دیگر، واردات خودروها می‌تواند باعث کاهش تولید خودروهای داخلی شود و در نتیجه باعث افزایش بیکاری در صنعت خودروسازی شود.

یک شرکت داخلی که پیشتر دو نسخه ۱.۲ و ۱.۵ لیتری تویوتا کرولا را به کشور وارد و به متقاضیان عرضه کرده بود، در گام جدید فعالیت هایش در حوزه واردات خودرو برای اولین بار نسخه بنزینی هوندا وزل و کراس اوور برقی هوندا e-NS۱ را در اتواکسپو تهران ۱۴۰۲ به نمایش گذاشت که با استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان مواجه شد.

هوندا وزل که در دیگر بازار ها با نام هوندا H-RV نیز شناخته می شود یک کراس اوور در کلاس طراحی و سگمنت B است که از سال ۲۰۲۱ تولید آن آغاز شده و تا کنون عرضه آن ادامه داشته است.

نسخه ای که برای بازار ایران انتخاب شده دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که این پیشرانه می تواند حداکثر قدرت ۱۲۴ اسب بخار و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل کند. سیستم تعلیق در جلو مک فرسون و در عقب از نوع نیمه پیچشی است.

در کنار این مشخصات فنی، هوندا وزل امکانات قابل قبولی دارد که از جمله آنها می توان به؛ نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای، کروز کنترل، آنتن کوسه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد و… اشاره کرد.

مطالب بیشتر: 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد