تمدید مهلت ثبت‌نام خرید خودرو داخلی برای عده‌ای محدود

سخنگوی وزارت صمت گفت: با توجه به اینکه برخی بانک‌ها هنوز لیست عده‌ای که درمدت مقرر حساب وکالتی برای خرید خودروهای داخلی باز کرده‌اند را اعلام نکرده‌اند، مهلت ثبت نام خودرو برای این افراد تمدید می شود.
تمدید مهلت ثبت‌نام خرید خودرو داخلی برای عده‌ای محدود

به گزارش مشرق نیوز، امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از تمدید مهلت ثبت‌نام خودروهای داخلی برای عده‌ای محدود خبر داد.

در این پیام آمده است: ثبت نام خودرو امروز به پایان می‌رسد، اما با توجه به اینکه برخی بانک‌ها هنوز لیست افرادی که در مهلت مقرر (۲۰ تا ۲۳ اسفند ۱۴۰۱) حساب وکالتی به نام سازمان حمایت ایجاد کرده‌اند را اعلام نکرده‌اند، مقرر شد در روزهای ۱۶ تا ۱۸ فروردین سامانه فقط برای ثبت‌نام این متقاضیان باز شود.به گزارش فارس، متقاضیان خرید خودروهای داخلی در قالب طرح یکپارچه تخصیص خودرو که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اسفند سال قبل حساب وکالتی یکصد میلیون تومانی به نام سازمان حمایت افتتاح کرده بودند، می‌توانستند در روزهای ۲۶ تا ۲۹ اسفند در سامانه esalecar.ir ثبت‌نام کنند و همچنین این مهلت در روزهای ۷ و ۸ فروردین نیز تمدید شده بود.

این گزارش می‌افزاید؛ با توجه به اینکه برخی بانکها هنوز لیست افرادی که در مهلت مقرر حساب وکالتی به نام سازمان حمایت را ایجاد کرده‌اند را اعلام نکرده‌اند، بنابراین مهلت ثبت‌نام مجدد و این بار برای عده‌ای محدود تمدید شد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد