قیمت روز برلیانس ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ / جهش ۱۹۰ میلیون تومانی این خودرو در یک هفته

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت برلیانس H۲۳۰ دنده ای در بازار ۶۰۰ میلیون تومان است که نسبت به ماه پیش ۷۰ میلوین تومان افزایش داشته است.
قیمت روز برلیانس ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ / جهش ۱۹۰ میلیون تومانی این خودرو در یک هفته

 قیمت خوردوی برلیانس H۲۳۰  اتوماتیک در بازار ۷۵۰ میلیون تومان معامله می شود که افزایش ۷۰ میلیونی نسبت به ماه پبش دارد. 

برلیانس H۳۲۰  اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در بازار ۸۵ میلیون گران شد و به ۱ میلیارد و ۵۰ تومان رسید.  همچنین این خودرو ۱۶۰ میلیون در این ماه گران شده است. 

قیمت بازار خودروی برلیانس H۳۲۰ دنده ای در بازار با افزایش ۵۰ میلیونی در یک هفته اخیر ۸۰۰ میلیون تومان شد که افزایش ۱۳۵ میلیونی هم در یک ماه اخیر داشته است. 

خوردوی برلیانس H۳۳۰ دنده ای مدل ۱۴۰۰ در بازار ۸۷۵ میلیون تومان شد که  ۹۰ میلیون تومان نسبت به هفته پیش گران تر است.  مدل ۱۳۹۹ برلیانس H۳۳۰ دنده ای  در هفته ۴۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و با قیمت ۷۷۵ میلیون تومان معامله شد.

خودروی برلیانس H۳۳۰ اتوماتیک در بازار ۱ میلیارد و ۱۳۰  تومان معامله می شود که ۱۳۰ میلیون در یک هفته اخیر گران شد همچنین نسبت به ماه پیش افزایش ۲۱۰ میلیونی دارد. 

 خودروی برلیانس کراس ۱۳۹۹ در بازار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد این مدل در این هفته ۱۹۰ میلیون تومان گران شد همچنین قیمت این مدل برلیانس در این ماه ۲۸۰ میلیون گران تر شده است. 

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد