شرایط فروش kmc اردیبهشت 1402

شرکت کرمان موتور از روز دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه 1402، فروش نقدی پیکاپ KMC T8 را آغاز کرده است و قیمت خودرو قطعی است. اما قیمت خودروی کی ام سی تی 8 در این طرح چند تومان اعلام شد و با چه رنگ‌هایی به دست مصرف‌کننده می‌رسد؟
شرایط فروش kmc اردیبهشت 1402

به گزارش تجارت نیوز، شرکت کرمان موتور از روز دوشنبه، 11 اردیبهشت‌ماه 1402، فروش نقدی پیکاپ KMC T8 را آغاز کرده است. در این طرح، قیمت خودرو قطعی بوده و معادل یک میلیارد و 650 میلیون تومان اعلام شده است. رنگ‌های قابل سفارش نیز شامل مشکی میکا، قرمز، سفید و آبی زنگاری هستند. در جدول زیر جزئیات فروش کی ام سی تی 8 را مشاهده می‌کنید.

شرایط فروش پیکاپ T8

همان‌طور که در تصویر بالا مشخص است، این خودرو پس از گذشت 90 روز کاری تحویل مشتریان می‌شود و در صورت تأخیر در تحویل ماهانه سود سه درصدی مشمول آن می‌شود. همچنین سند این محصولات در زمان تحویل به مشتریان ارائه می‌شود.

اختلاف قیمت kmc از کارخانه تا بازار

امروز سه‌شنبه، 12 اردیبهشت 1402، kmc T8 در بازار آزاد نیم میلیارد تومان گران‌تر از درب کارخانه خرید و فروش می‌شود. نگاهی به سایت‌های خرید و فروش اینترنتی و مراکز معامله خودرو نشان می‌دهد که اکنون مدل صفر تولیدی 1402 این محصول در محدوده دو میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

این اختلاف حدود 30 درصدی باعث شده تا kmc t8 بعد از جک s3 که در بازار اختلاف 38 درصدی با کارخانه دارد، در رده دوم محبوب‌ترین خودروهای کرمان موتور قرار بگیرد. در جدول زیر قیمت خودروهای این شرکت مونتاژ در کارخانه و بازار را ملاحظه می‌کنید.

کرمان موتور t8

همچنین مدل‌های کارکرده کی ام سی تی 8 که سال ساخت از سال 1399 آغاز می‌شود با کف قیمتی یک میلیارد و 580 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

گفتنی است تا پیش از شروع سال جدید و طرح‌های قبلی این خودرو یک میلیارد و 85 میلیون تومان قیمت داشت، اما از روز 28 فروردین 1402 با اعلام کرمان موتور مشمول افزایش 565 میلیون تومانی قیمت شد. سایر خودروهای این شرکت نیز در تاریخ مذکور مشمول افزایش قیمت شدند که در جدول زیر قیمت قدیم و جدید محصولات را مشاهده می‌کنید.

کرمان موتور kmc

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد