شرایط فروش کارا تک کابین در بورس کالا

امروز در بورس کالا کارا تک کابین متعلق به شرکت بهمن موتور عرضه شد. جزئیات عرضه و زمان تحویل خودرو کارا تک کابین اعلام شد.
شرایط فروش کارا تک کابین در بورس کالا

به گزارش تجارت نیوز، شرکت خودروسازی بهمن موتور امروز  ۲۵ اردیبهشت ماه ۵۰۰ دستگاه کارا تک کابین و دوکابین را در بورس کالا عرضه کرد.

قیمت نهایی کارا تک کابین علاوه بر قیمت کشف شده در بورس کالا ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها به میزان ۹.۶ میلیون تومان اعلام شده است.

در برابر تقاضای ۲۵۰ دستگاه کارا تک کابین، ۹۸۸ دستگاه تقاضا شکل گرفت که در پایان تمام میزان عرضه معامله شد.

زمان تحویل خودرو کارا تک کابین سفید رنگ ۲۵ تیر ۱۴۰۲ اعلام شده است.

قیمت وانت کارا در بورس کالا

کارا تک کابین بهمن موتور با قیمت .۲۴۸۳ میلیون تومان به فروش رسید و قیمت میانگین کارا دوکابین هم با میانگین ۵۰۰.۷ میلیون تومان به فروش رسیده است.

نتایج معامله کارا دو کابین در بورس کالا

امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت قیمت هر دستگاه کارا دو کابین در بورس کالا کشف شد. بر اساس اعلام بورس کالا در برابر تقاضای ۲۵۰ دستگاه کارا دو کابین ۷۷۹ دستگاه تقاضا شکل گرفت و در پایان همه میزان عرضه معامله شد.

هزینه نهایی کارا دو کابین علاوه بر قیمت کشف شده ۱۴.۲ میلیون تومان است. این هزینه مربوط به ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده( بر مبنای قیمت نهایی فروش) و سایر هزینه‌ها است.

مشخصات وانت کارا دوکابین تیپ ۴

شرکت بهمن موتور وانت کارا تیپ ۴ را با برخی تغییرات ظاهری روانه بازار کرده است. با نگاهی به این نسخه از وانت کارا مشخص می‌شود که آینه‌‌های بغل این اتومبیل تغییر کرده و شبیه به آینه‌های رنو ساندرو شده است. گرافیک چراغ‌های عقب نیز تغییر کرده و در مقایسه با نسخه قبلی زیباتر شده است. علاوه بر این شرکت بهمن موتور مه‌شکن مدل ۲۰۶ را نیز از وانت کارا جدید حذف کرده و مه‌شکن‌ها به درون چراغ اصلی انتقال پیدا کرده‌اند.

شرکت بهمن موتور به داشبورد نسخه‌های تک کابین و دو کابین این خودرو یونیت ایموبلایزر را اضافه کرده است. همچنین به منظور افزایش امنیت خودرو تگ ایموبلایزر روی ریموت و سوئیچ قرار گرفته است. در وانت کارا جدید دیگر خبری از محفظه سوئیچ با صفحه فلزی نیست و اکنون حالتی مشابه با خودروهای گروه X100 و X200 گرفته است.

شرکت بهمن موتور نسخه تک کابین و دو کابین این اتومبیل را با یک پیشرانه ۱۹۹۹ سی سی ۱۶ سوپاپه تنفس طبیعی روانه بازار کشور می‌کند که می‌تواند قدرت ۱۱۱ اسب بخار را به همراه گشتاور ۱۷۱ نیوتن‌متر به تولید برساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه بر عهده یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی گذاشته شده است. فرمان این اتومبیل از نوع هیدرولیکی بوده و ترمزهای جلو دیسکی و ترمزهای عقب نیز کاسه‌ای هستند.

وانت کارا تیپ ۴ با امکانات نسبتا مناسبی روانه بازار کشور می‌شود که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع (کمپرسور مکانیکی با گاز R134a)، ترمزهای ABS و EBD، ایربگ‌های ایمنی راننده و سرنشین جلو و رادیو پخش همراه پورت AUX و SD کارت،‌ اشاره کرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد