سدان لوکس ایران خودرو تحویل مشتریان شد

گروه صنعتی ایران خودرو اولین محصول وارداتی خود را با پلاک ملی به دست مشتریان رساند. شاین مکس از سری محصولات آئولوس گروه دانگ فنگ در نسخه بنزینی به عنوان سدان لوکس ایران خودرو به بازار آمده است.
سدان لوکس ایران خودرو تحویل مشتریان شد

ایران خودرو شاین مکس بنزینی را با قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به دست مشتریان رسانده است. حال می بینیم که این خودرو با قیمتی فراتر از سه میلیارد تومان در بازار آزاد برای فروش گذاشته شده است. دانگ فنگ شاین مکس بنزینی به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو TGDi مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ را دارد و قدرت از پشرانه بوسیله جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ های جلو می رسد. جعبه دنده این سدان قابلیت تیپ ترونیک را ندارد و این نقدی مهم به حساب می آید که به سدان وارداتی ایران خودرو وارد است. مصرف ترکیبی این سدان کمتر از ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و شتاب ۹.۵ ثانیه ای در شرایط استاندارد برای آن ثبت می شود.

شاین مکس بنزینی به عنوان لوکس ترین سدان ایران خودرو ، فعلا فول ترین خودرویی است که شرکت به بازار عرضه می کند. این خودرو به امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سنسور هوشیاری راننده، رادار تابلوخوان، رادار خطی، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، نور بالای اتوماتیک، رادار نقطه کور، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، جلو آمپر دیجیتال، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، تریم داخلی چرم دو رنگ، گرمکن و سردکن (تهویه) صندلی های جلو، ماساژور صندلی راننده، حافظه صندلی راننده، صندلی های برقی جلو، فرمان کمکی برقی، شارژر بی سیم تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانورامای برقی و… مجهز است.

مطالب بیشتر: 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد