فروش قسطی خودرو لغو شد + برنامه جایگزین

بنابر اعلام مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برنامه فروش اقساطی کرمان موتور که قرار بود از امروز آغاز شود به دستور وزارت صمت لغو شد. ظرفیت خودروهایی که در این برنامه حضور داشتند به متقاضیان جامانده از مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه تخصیص پیدا کرد.
فروش قسطی خودرو لغو شد + برنامه جایگزین

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با اعلام لغو برنامه فروش اقساطی کرمان موتور عنوان کرد: فروش خودرو خارج از چارچوب سامانه یکپارچه امکان پذیر نیست و شرکتها باید در این سامانه اقدام به فروش خودرو کنند.

وی در ادامه با اشاره به جاماندن تعدادی از متقاضیان مرحله دوم سامانه به دلیل نبود ظرفیت، از تخصیص خودروهای برنامه لغو شده کرمان موتور به جاماندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه خبر داد.

گروه خودروسازی کرمان موتور نیز با انتشار بیانیه‌ای از این دسته متقاضیان خواست تا از روز شنبه ۱۴ مرداد لغایت ۱۶ ام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. برنامه فروش جدید ویژه متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه بصورت اقساطی بوده و تمامی مدل‌های تولیدی کرمان موتور قابل عرضه هستند. در صورت تکمیل ظرفیت برنامه فروش اقساطی، برنامه فروش نقدی برقرار خواهد شد.

فروش اقساطی خودرو

در حالی که چند روز قبل از وزارت صمت خبری مبنی بر جمع آوری سامانه یکپارچه فروش خودرو منتشر شد، امروز شاهد بودیم مدیر این برنامه کماکان بر عرضه خودروها در این سامانه اصرار دارد. اخیرا نیز برخی مونتاژکاران به صورت غیر رسمی اقدام به عرضه خودروهای خود خارج از فرایند سامانه یکپارچه می‌کنند. هفته گذشته خبری با همین موضوع در پدال منتشر و نسبت به تخلف شرکت آرین پارس موتور (لاماری) اشاره شد.

مطالب پیشنهادی: 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد