ثبت نام مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده آغاز شد

مهران سالاری، رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده باید بر اساس جدول زمانبندی موجود در سامانه ستاد، ثبت‌نام خود را انجام دهند.
ثبت نام مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده آغاز شد

وی افزوده است که در مرحله دوم این طرح، سامانه یکپارچه خودرو به تعداد ۱۹ هزار متقاضی که صلاحیت خود را اثبات کرده‌اند، برای تکمیل خرید تایید داده است. سالاری توضیح داد که این متقاضیان محصولات خود را از شرکت‌های معتبری نظیر سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کرده‌اند و اطلاعات لازم به آن‌ها ارسال شده است.

وی در ادامه بیان کرد که از یک ماه قبل از فصل تحویل خودرو، متقاضیان با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR می‌توانند اقدام به ثبت‌نام و ایجاد صفحه شخصی خود کنند. سپس با انتخاب مرکز اسقاط نزدیک به محل سکونت خود، خودروی فرسوده را تحویل مرکز اسقاط می‌دهند و در مراحل بعدی تا تحویل خودروی جدید، اقدامات مورد نیاز را انجام می‌دهند.

وی همچنین توضیح داده است که زمان ثبت‌نام توسط سامانه ستاد نوسازی به متقاضیان اطلاع داده می‌شود و تا پیش از ارسال پیامک امکان ثبت‌نام در سامانه وجود ندارد. همچنین تا کنون، امکان ثبت‌نام برای متقاضیانی که خودروی جدید خود را در تابستان و پاییز سال ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند، در سایت ستاد فراهم شده است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد