رونمایی مدیران خودرو از خودرو جدید

کراس اوور ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، محصول جدید مدیران خودرو رسما رونمایی شد.
رونمایی مدیران خودرو از خودرو جدید

شب گذشته شرکت مدیران خودرو با برگزاری مراسمی در هتل پارسیان استقلال تهران، رسما از محصول جدید خود با نام ام وی ام ایکس 33 کراس – MVM X33 Cross رونمایی کرد. این کراس اوور کوچک، دارای ظاهر زیبا و لوکس و مشخصات و امکانات فراتر از رده خود است و سبد محصولات ام وی ام را کامل‌تر از همیشه می‌کند.

این کراس اوور چینی به‌عنوان نسخه ایرانیزه شده چری اومودا ۳ محسوب می‌شود. در این مراسم، مدیران خودرو نسخه دنده اتوماتیک ایکس ۳۳ کراس را رونمایی و به نمایش گذاشت، اما قرار است نسخه دنده دستی این خودرو با پسوند MT نیز روانه بازار شود.

ام وی ام ایکس ۳۳ کراس با زبان طراحی خاص و منحصربه‌فرد خود تبدیل به محصولی مدرن و کاربردی شده است. در نمای طراحی داخلی خودرو، به محض ورود به کابین با خطوط جذاب موسوم به دراگون اسکین یا پوست اژدها روی درها مواجه می‌شویم. کاربرد این خطوط در فضای داخلی خودرو به‌همراه هارمونی رنگ به‌کار رفته در کابین،‌ احساس راحتی و آرامش را به مشتریان القا می‌کند.

ام وی ام ایکس 33 کراس

به محض نشستن روی صندلی راننده، شما فرمان دی‌کات و دکمه‌های کنترلی روی آن را می‌بینید. صفحه آمپر دیجیتالی هفت اینچی و صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی نیز به‌چشم می‌آیند. طراحی جدید دکمه کی‌لس استارتر، شارژر وایرلس، طراحی جدید دسته دنده در کنار بحث ایمنی این خودرو که دارای ۴ ایربگ (دو کیسه هوا در جلو و دو کیسه هوای جانبی) است، مجموعا فضای آرامش و رانندگی پرهیجان را به مالک خودرو می‌بخشد.

برخی از آپشن‌ها و امکانات این خودرو عبارتند از سانروف، کروز کنترل، فرمان کمی برقی، جلوآمپر دیجیتال، نمایشگر مالتی‌مدیا لمسی 10.25 اینچی، کی‌لس استارتر و استارت دکمه‌ای، شارژ وایرلس، نورپردازی کابین با قابلیت تنظیم در 64 رنگ، چراغ‌های ال ای دی، سنسور نور، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت‌های رانندگی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، گرم‌کن صندلی‌های جلو، اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، تهویه مطبوع خودکار، آینه‌های تاشوی برقی، دوربین و سنسور دنده عقب، چهار بلندگو، کنترل فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، روکش چرمی صندلی‌ها و رینگ‌های 17 اینچی ‌آلومینیومی.

مشخصات فنی ام وی ام ایکس 33 کراس

ام وی ام ایکس 33 کراس به‌زودی در دو مدل دنده اتوماتیک و دنده دستی روانه بازار می‌شود. مدل اتوماتیک از موتور 1 لیتری توربو و گیربکس CVT نه سرعته و مدل دنده دستی از موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس پنج سرعته بهره می‌برند.

گفتنی است، فعلا زمان عرضه و قیمت ام وی ام ایکس 33 کراس به‌طور رسمی اعلام نشده است؛ با این حال پیش‌بینی می‌شود این خودرو نسبت به X22 پرو تا بیست درصد گران‌تر باشد که البته با توجه به طراحی لوکس، مشخصات فنی و امکانات آن، منطقی به‌نظر می‌سد.

مشخصات فنی ام وی ام ایکس 33 کراس

پیشرانه ۱ لیتری توربو در نسخه اتوماتیک و ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی در نسخه دنده‌ای
قدرت موتور ۱۱۲ اسب بخار در نسخه اتوماتیک، ۱۱۶ اسب بخار در نسخه دنده‌ای
گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر در نسخه اتوماتیک، ۱۴۳ نیوتن‌متر در نسخه دنده‌ای
گیربکس CVT نه سرعته در نسخه اتوماتیک یا 5 سرعته دستی
محور محرک دیفرانسیل جلو
حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ۶ لیتر در هر صد کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو ۶
فرمان برقی
رینگ ۱۷ اینچی آلومینیومی
ابعاد خودرو طول ۴۲۰۰ میلی‌متر، عرض ۱۷۶۰ میلی‌متر، ارتفاع ۱۵۷۰ میلی‌متر، فاصله محوری ۲۵۵۵ میلی‌متر
وزن خالص ۱۲۳۹ کیلوگرم
ظرفیت ۵ نفر
ظرفیت صندوق عقب ۴۲۰ لیتر
ظرفیت مخزن سوخت ۵۰ لیتر

مطالب پیشنهادی: ابلاغیه مهم برای خریداران معترض خودرو

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد