کاهش ۳۰ میلیون تومانی پژو ۲۰۷

به گزارش تازه‌نیوز، قیمت خودرو روز چهارشنبه،۱۷ اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.
کاهش ۳۰ میلیون تومانی پژو ۲۰۷

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو با نوساناتی همراه بوده، اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

پراید ۱۱۱ که هفته‌های روند افزایش قیمت را در پیش گرفته بود، امروز شش میلیون تومان کاهش قیمت داشت و در نرخ ۳۵۶ میلیون تومان عرضه شد.

پژو ۲۰۷i که روزها بود با جهش قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت، امروز با کاهش ۳۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به ۶۴۶ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا پلاس هم امروز ۱۲ میلیون تومان ارزان و در نرخ ۷۹۵ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز ۱۴ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۵۱۱ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز ۱۷ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و نرخ ۵۴۳ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای خارجی

در این میان، خودروهای خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

لاماری که یکی از خودروهای تازه‌وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد. این خودرو طی یک روز ۸۰ میلیون تومان ارزان شد و به دو میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان رسید.

دیگنیتی نیز نسبت به روزهای گذشته ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و در قیمت دو میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان عرضه شد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز ۱۰۷ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به پنج میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان رسید.

ام وی ام X۲۲ pro نیز امروز، چهارشنبه، در قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ثابت ماند.

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای خارجی

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران، در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: طی روزهای اخیر که دلار ریزش داشت و وارد کانال ۴۸ هزار تومان نیز شد اکثر خودروهای موجود در بازار با کاهش ۱۰ الی ۱۵ درصدی قیمت‌ها همراه شد.

او افزود: به دلیل نوسانات ارزی و تداوم ریزش قیمت خودرو در بازار میزان خرید و فروش کاهش یافته است. به نظر می‌رسد زمانی که ثبات قیمتی به بازار بازگردد، سطح معاملات مجدداٌ بالا می‌رود.

موتمنی توضیح داد: وضعیت بازار خودرو کاملاٌ بستگی به نرخ ارز دارد. اگر نرخ دلار در روزهای آینده ثبات پیدا کند، بازار خودرو نیز به وضعیت مناسبی دست پیدا می‌کند و دوباره رونق می‌یابد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد