کاهش قیمت این خودرو پر طرفدار در بازار

ارزیابی بازار از کاهشی شدن قیمت محصولات سایپا در بازار امروز حکایت دارد، افت قیمت سایپایی‌ها پس از هفته‌ها رشد قیمت صورت گرفت.
کاهش قیمت این خودرو پر طرفدار در بازار

براساس ارزیابی‌ بازار امروز سایپایی‌ها با افت یک تا 11 میلیونی راهی بازار شدند و بیشترین افت قیمت به «کوییکR » رسید.

فعالان بازار معتقدند کاهش نرخ دلار در ابتدای روز باعث شد تا پس از هفته‌ها شاهد افت قیمت خودرو در بازار باشیم. فعالان بازار معتقدند علاوه بر کاهشی شدن نرخ دلار در ابتدای امروز اعلام خبر طرح پیش فروش بدون قرعه کشی خودرو خودروهای داخلی هم در روند کاهشی شدن قیمت خودرو اثرگذار بوده است.

در میان محصولات سایپا امروز «کوییکR » در بازار افتی 11 میلیونی داشت و «شاهین» هم با افت 8 میلیونی راهی بازار شد، از سوی دیگر «کوییک معمولی» هم امروز افت 6 میلیونی داشته است.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 682 میلیون تومان شد و افت 8 میلیونی داشت شاهین از ابتدای هفته جاری به دفعات رشد قیمت داشت اما بالاخره ترمز رشد قیمت این خودرو امروز کشیده شد و شاهد کاهشی شدن قیمت آن در بازار بودیم. اما براساس ارزیابی بازار نشان می‌دهد که امروز «ساینا» با کاهش 5 میلیونی در بازار 385 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR» در بازار 405 میلیون تومانی شد و افت 11میلیونی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 390 میلیون قیمت خورد و افت 6 میلیونی داشت.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار افت2 میلیون تومانی داشت و 381 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم با کاهش یک میلیونی داشت و در بازار 386 میلیون تومان دست به دست شد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد