قیمت کوییک امروز 16 اسفند 1401

در حال حاضر کوییک یکی از اقتصادی‌ترین و ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای بازار به‌شمار می‌رود. حال قیمت کوییک در بازار آزاد به چند میلیون تومان می‌رسد؟
قیمت کوییک امروز 16 اسفند 1401

به گزارش تجارت نیوز، پس از توقف تولید پراید، گروه خودروسازی سایپا تصمیم به جایگزینی کوییک، بجای پراید را اجرا کرد. قیمت کوییک دنده‌‌ای صفر در بازار اکنون 335 میلیون تومان است. این درحالی است که مدل دنده‌ای R این خودرو در بازار آزاد کشور در نرخ 345 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

همچنین، قیمت کوییک اتوماتیک پلاس امروز در بازار آزاد خودروی کشور به قیمت 420 میلیون تومان رسید.

قیمت کوییک دنده‌ای S نیز امروز به 330 میلیون تومان در بازار خودروی ایران رسید.

مشخصات فنی کوییک

بسیاری کوییک را فیس لیفت تیبا یا نسخه هاچ‌بک ساینا می‌دانند. در این خودرو از پلتفرمی قدیمی و پیشرانه‌ای نه چندان به‌روز استفاده می‌شود اما با توجه به قیمت‌ها، این خودرو توانسته بازار و علاقه‌مندان خود را پیدا کند.

سال‌های اخیر شرکت خودروسازی سایپا مدل‌های متنوعی از کوییک را به بازار عرضه کرد. جدیدترین مدل کوییکی که سایپا به سبد محصولات خود اضافه کرد، کوییک GX بود.

این مدل جدید کوییک، مانند سایر اعضای سری X200 سایپا، مجهز به یک موتور 1/5 لیتری تنفس طبیعی 8 سوپاپه بوده و این موتور با اتصال به گیربکس 5 سرعته دستی، توانایی تولید 87 اسب بخار، قدرت و 128 نیوتن متر، گشتاور را دارد. البته باید به این نکته نیز اشاره کردکه پیشرانه مذکور از استاندارد یورو 5 بهره می‌برد.

مهم‌ترین ویژگی تیپ جدید GX، موتور ارتقایافته M15GSI است که توسط شرکت مگاموتور و براساس موتور M15 تیبا، ساخته شده و تغییرات زیادی در آن رخ داده است.

در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی می‌توان به مواردی چون فرمان کمکی برقی، چراغ‌های روز، مانیتور لمسی 7 اینچی به همراه دوربین دید عقب، سیستم کروزکنترل (در نسخه اتوماتیک)، تهویه مطبوع الکتریکی، فرمان D-CUT با غربلیک چرمی، دو ایربگ ایمنی، سنسورهای هشدار دهنده موانع در عقب خودرو، رینگ‌های آلومینیومی، سیستم GSI، سیستم TPMS و… را داشته باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد