قیمت و شرایط فروش اقساطی فردا 511 اعلام شد + جدول قیمت دی 1402

خودروسازی فردا موتورز پس از مدتی غیبت، سدان ۵۱۱ خود را مجددا به بازار ایران بازگردانده است. نمایندگی‌های فروش این شرکت، اقدام به عرضه این مدل به صورت اقساطی نموده‌اند.
قیمت و شرایط فروش اقساطی فردا 511 اعلام شد + جدول قیمت دی 1402

سدان ۵۱۱ یک محصول اقتصادی از سوی فرداموتورز به شمار می‌رود که نخستین بار در سال ۱۴۰۰ روانه بازار شد. این خودرو در واقع همان چانگان آلسوین است که یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت چینی محسوب می‌شود. چانگان آلسوین به عنوان یک سدان در کلاس B با مشخصات قابل قبول شناخته می‌شد. با این حال، عرضه محدود آن مانع از کسب جایگاه مناسب در بازار شده بود. حال نمایندگی‌ها، شرایط جدید فروش اقساطی این محصول را اعلام کرده‌اند.

طبق شرایط جدید، خریداران باید مبلغ ۳۱۶ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت اول و ۷۹ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت دوم یک ماه بعد پرداخت نمایند. اقساط ۲۴ ماهه با مبلغ ۱۸ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. مدت زمان تحویل خودرو ۱۲۰ روز بوده و سود مشارکت ۱۸ درصد محاسبه شده است.

جدول شرایط فروش اقساطی فردا 511

نام خودرو پیش پرداخت اول پیش پرداخت دوم مبلغ اقساط ۲۴ ماهه سود مشارکت
فردا 511 ۳۱۶,۰۰۰,۰۰۰ ۷۹,۰۰۰,۰۰۰ ۱۸,۵۳۰,۹۰۰ ۱۸ درصد

مشخصات فنی فردا 511

سدان ۵۱۱ فردا موتورز با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ از سری پیشرانه های بلوکر چانگان به بازار عرضه می شود. این پیشرانه توانایی تولید حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر را دارد و قدرت تولیدی از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دوکلاچه DCT به چرخ های جلو منتقل می شود.

پیشرانه به کار رفته در سدان ۵۱۱ مطابق با استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و در شرایط بهینه مصرف سوخت، میزان ۶.۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را ثبت می کند.

از جمله امکانات رفاهی و ایمنی سدان ۵۱۱ می توان به سانروف، کنترل شروع حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، فرمان کمکی برقی، جلو آمپر دیجیتال و آنالوگ، شیشه ها و آینه های برقی، بازشو در صندوق عقب از روی ریموت، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر مستقل، بلوتوث، کامپیوتر سفر، چراغ روشنایی روز و سنسور نور اشاره کرد.

مطالب بیشتر: شرایط جدید فروش لاستیک خودرو اعلام شد

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد