قیمت جک S5 در کارخانه و بازار

خودروی جک S5 از همان ابتدای ورود به بازار ایران، به دلیل اینکه یک کراوس‌اوور خوش‌رخ بوده و از پیشرانه پرقدرتی استفاده می‌کرد، مورد استقبال خوبی قرار گرفت. این خودرو یکی از محصولات کرمان موتور جهت عرضه در سامانه یکپارچه است.
قیمت جک S5 در کارخانه و بازار

به گزارش تجارت نیوز، طبق بخشنامه کرمان موتور، این شرکت قصد دارد کراس‌اوور چینی خود را در تاریخ 20 اردیبهشت ماه 1402 در سامانه یکپارچه عرضه کند. قیمت تمام شده این خودرو برای مصرف کننده، چیزی در حدود یک میلیارد و 140 میلیون تومان در سامانه یکپارچه در می‌آید. جک S5 در 19 اردیبهشت 1402 در بازار به قیمت یک میلیارد و 670 میلیون تومان معامله می‌شود.

بنابراین اختلاف قیمتی درب کارخانه و بازار این خودرو، چیزی در حدود 530 میلیون تومان خواهد بود که اختلاف زیادی نسبت به قیمت اولیه خودرو است.

پیش‌بینی می‌شود باتوجه به روند کاهشی بازار خودرو، درصورت عرضه جک S5 جدید با ظرفیت بالا، اختلاف قیمتی بازار و درب کارخانه آن کاهش یابد.

معرفی اجمالی جک S5 جدید

خودروی جک S5 همان سال‌های ابتدای ورودش به کشور با استقبال فراوانی از سمت مردم روبه‌رو شد. چراکه همه خواسته‌های یک خانواده ایرانی را برآورده می‌کرد. یک شاسی‌بلند با ظاهری قابل قبول که به واسطه پیشرانه دو لیتری توربو، شتاب‌گیری خوبی داشت.

شرکت کرمان موتور با گذشت چند سال از عرضه نسخه اول این خودرو به فکر افزایش امکانات رفاهی و بهبود راندمان پیشرانه آن افتاد و مدل جدید را با نام جک S5 1500 به بازار عرضه کرد.

این خودرو جزو محصولات نه‌چندان جدید کرمان موتور است که با پیشرانه 1.5 لیتری TGDI (تزریق مستقیم، مصرف سوخت پایین و توان خروجی پیشرانه بالا)، توانایی تولید حداکثر 171 اسب‌بخار قدرت و 251 نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

کروزکنترل، کنترل پایداری، سنسور دنده عقب، دی‌لایت، سانروف، شیشه عقب دودی، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، سنسور جلو، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتولایت، فرمان برقی حساس به سرعت، دوربین دنده عقب، ایربگ‌های جانبی جلو و ورود و استارت بدون کلید از جمله آپشن‌های این خودروی پرطرفدار چینی است.

سخن آخر اینکه، اگر به دنبال یک خودرو با ظاهری جدید و جذاب می‌گردید، جک S5 جدید نمی‌تواند نیاز شمارا برآورده سازد. چراکه طراحی اولیه این خودرو به چندین سال قبل باز می‌گردد. اما این نکته را باید در نظر داشت که جک S5 چندین سال است در بازار حضور داشته و خودروی نسبتا محبوبی به شمار می‌آید. به همین دلیل از بازار دست دوم نسبتا خوبی برخوردار است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد