سوزوکی سوئیفت جدید 2023: جدیدترین سوپرمینی نسل چهارم

تصاویر جاسوسی نشان می دهد که سوزوکی بخش سوپرمینی را رها نمی کند
سوزوکی سوئیفت جدید 2023: جدیدترین سوپرمینی نسل چهارم

وقتی یک شرکت خودروسازی به بزرگی فورد نمی‌تواند آینده‌ای را برای Fiesta نمادین ببیند، ممکن است فکر کنید رقیب دیرینه‌ای مانند سوزوکی از آن پیروی می‌کند و سوپرمینی سوئیفت آن بی‌صدا از درب عقب بیرون می‌رود. سوئیفت راه به جایی نمی برد، همانطور که این تصاویر جاسوسی از یک مدل کاملاً جدید نسل چهارم نشان می دهد. سوزوکی با سوئیفت بعدی که قرار است اواخر امسال عرضه شود، به بخش سوپرمینی متعهد خواهد شد.

قدرت هیبریدی ملایم در جریان فیس لیفت مدل فعلی سوزوکی سوئیفت معرفی شد و ما انتظار داریم که خودروی جدید از همان فناوری در تمام محدوده استفاده کند. این خودرو باید با خودروهایی مانند واکسهال کورسا، پژو 208، فولکس واگن پولو و تویوتا یاریس که به زودی فیس لیفت شده اند مقابله کند. رقابت بیشتر در قالب مدل های تمام الکتریکی مانند فیات 500e و رنو 5 EV وجود خواهد داشت.

سوئیفت فعلی بر روی پلتفرم HEARTECT سوزوکی (که در سال 2014 در Alto عرضه شد) قرار دارد که قادر است از تغییر مدل به برق هیبریدی ملایم در قالب های 12 ولت و 48 ولت پشتیبانی کند. سوئیفت جدید احتمالاً این پلتفرم را به جلو خواهد برد، بنابراین هنوز انتظار نداشته باشید که یک سوئیفت کاملاً برقی با واکسهال کورسا الکتریک یا پژو e-208 رقابت کند.

سوزوکی با تویوتا همکاری کرده است تا نسخه‌های هیبریدی پلاگین Swace و Across SUV خود را ارائه کند (که هر دو تویوتاهای جدید هستند)، اما ما مطمئن نیستیم که این همکاری به سوییفت هیبریدی پلاگین گسترش یابد - به خصوص با توجه به یاریس. با مزدا 2 جدید به اشتراک گذاشته شده است. با توجه به حرکت سوئیفت اسپورت به سمت هیبریدی شدن ملایم، ما انتظار داریم که نوع هاتچ به عنوان سوئیفت برتر برای نسل چهارم ادامه یابد.

سوزوکی سوئیفت جدید 2023

از نظر طراحی، عکس‌های جاسوسی ما یک نگاه اجمالی قوی به نحوه تغییر استایل خودرو ارائه می‌دهند. بدنه MINI مانند و منحنی آن زیاد مورد بازنگری قرار نخواهد گرفت، اما نمای جلویی کاملاً جدید خواهد داشت. جلوپنجره اصلاح‌شده، طراحی چراغ‌های جلوی گرد و کاپوت تاشو وجود دارد.

در قسمت جانبی، دستگیره درب عقب به جای روی ستون عقب مانند خودروی فعلی، موقعیت معمولی تری بر روی در داده شده است. مانند مدل فعلی، خط پنجره به دور کل خودرو می پیچد. همچنین به نظر می‌رسد که نمای عقب چندان دور از نسل سوم سوئیفت با چراغ‌های عقب با اندازه و شکل مشابه، درب صندوق عقب و سپر نیست.

فضای داخلی سوئیفت نیز به احتمال زیاد تغییر زیادی نخواهد کرد. مدل‌های با مشخصات بالا یک صفحه نمایش لمسی هفت اینچی دارند که می‌تواند به استاندارد در سراسر محدوده تبدیل شود، اما طرح کلی و فضای کابین با توجه به حفظ پلت فرم مشابه باقی می‌ماند.

قیمت سوئیفت فعلی از 15499 پوند شروع می شود، بنابراین می توانیم با معرفی مدل جدید شاهد افزایش قیمت باشیم. سوزوکی جزئیاتی را برای رونمایی کامل فاش نکرده است، اما ما انتظار داریم که این خودروی جدید در سال 2023 به فروش برسد.

سوزوکی سوئیفت جدید 2023

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد