مهلت ویرایش خودرو در سامانه یکپارچه ساعت ۲۴ امشب تمام می‌شود

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان تا ساعت ۲۴ امروز (۱۰ اردیبهشت) مهلت دارند برای تغییر نوع خودرو به سامانه فروش یکپارچه مراجعه کنند.
مهلت ویرایش خودرو در سامانه یکپارچه ساعت ۲۴ امشب تمام می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تقدسی با بیان اینکه تاکنون 200 هزار متقاضی موفق به ویرایش در سامانه یکپارچه فروش خودرو شده اند,‏ افزود: متقاضیان تا ساعت 24 امشب مهلت دارند با مراجعه به سامانه یکپاچه فروش خودرو نوع خودروی خود را تغییر دهند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو تشریح کرد: در این زمان تعیین شده برای ویرایش خودرو، برخی متقاضیان در استعلام گواهینامه مشکل داشتند یا در طرح جوانی جمعیت نمی‌توانستند درخواست خود را ثبت کنند که این مشکل نیز رفع شد و 750 نفر حائز شرایط شناخته شدند و توانستند مجدد اطلاعات خود را ویرایش کنند.

وی در خصوص ثبت نام افرادی که حائز شرایط نشده اند، گفت: برخی متقاضیان عادی این طرح به اشتباه طرح جوانی جمعیت را انتخاب کرده اند، برخی از متقاضیان طرح جوانی جمعیت هم به اشتباه طرح عادی را انتخاب کرده اند که سیستم این افراد را حائز شرایط ثبت نام ندانسته است، این افراد می‌توانند در مرحله دوم شرکت کرده و خودرو انتخاب کنند. حدود 6 نفر هم بودند که اداره ثبت‏ احوال، فرزند دوم آن‌ها را ثبت نکرده بود که اکنون مشکل این افراد هم حل شده است.

گفتنی است؛ از روز 5 اردیبهشت مهلت تغییر خودرو در سامانه فروش یکپارچه آغاز شده است؛ پس از این بازگشایی حساب همه متقاضیان خودرو، باز شده و مردم امکان برداشت وجه واریز شده را داشتند.
به گفته تقدسی؛ به همه بانک‌ها برای رفع مسدودی حساب متقاضیان خودرو‌های داخلی و وارداتی نامه ارسال شده و در حال حاضر سازمان حمایت هیچ وجهی را در حساب مسدود نکرده است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد