مرسدس مایباخ EQS SUV در 17 آوریل معرفی می شود

مرسدس مایباخ EQS SUV 680 گران‌ترین خودروی الکتریکی این شرکت آلمانی خواهد بود.
مرسدس مایباخ EQS SUV در 17 آوریل معرفی می شود

مرسدس-مایباخ EQS SUV در 17 آوریل در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی خواهد شد - گامی نمادین برای این شرکت آلمانی در حالی که با یک استراتژی آینده متمرکز بر سود که حول محور خودروهای لوکس بزرگ متمرکز است، پیش می‌رود.

لوکس‌ترین نسخه شاسی‌بلند مرسدس بنز EQS که برای اولین بار به‌عنوان کانسپت EQS می‌باخ در نمایشگاه خودروی مونیخ در سال 2021 پیش‌نمایش شد، نشان EQS 680 خواهد داشت. این اولین مدل الکتریکی مرسدس-مایباخ است و با پلت فرم و پیکربندی پیشرانه بر اساس خودروی معمولی مرسدس، برد الکتریکی «حدود 373 مایل» را ارائه می‌کند.

برای متمایز کردن آن از شاسی بلند EQS معمولی، سومین مدل الکتریکی سفارشی مرسدس بنز پس از مرسدس بنز EQS و مرسدس بنز EQE سالن، مجموعه ای از عناصر خاص مایباخ از جمله طرح دو رنگ امضای این برند و چیدمان کابین سفارشی که محل اقامت "کلاس اول" را ارائه می دهد.

مرسدس مایباخ EQS SUV 680-1

مرسدس امیدوار است EQS 680 با ارائه یک 4x4 الکتریکی لوکس سفارشی که هنوز توسط رقبای سنتی مایباخ، بنتلی و رولزرویس ارائه نشده است، به جایگاه این شرکت در صدر جدول لیگ خودروهای برقی کمک کند.

فیلیپ شیمر، رئیس گروه خودروهای Top End مرسدس بنز که مسئول مایباخ و بخش عملکرد AMG است، می گوید: مفهوم EQS نشان دهنده تبدیل مرسدس-مایباخ از یک برند لوکس سنتی به یک آینده الکتریکی پیشرفته تر است. 

جزئیات مربوط به قدرت EQS 680 هنوز به طور رسمی تایید نشده است، با این حال به Autocar گفته شده است که از مجموعه ای مشابه مرسدس-AMG EQS 53 سالن استفاده خواهد کرد که از دو موتور الکتریکی با قدرت ترکیبی 650 اسب بخار و 700 پوند استفاده می کند. فوت

تغییر جمعیت شناسی در بازارهای کلیدی شرکت تا حدی باعث حرکت شرکت از موتورهای احتراق داخلی به پیشرانه های الکتریکی با باتری می شود.

این شرکت می گوید: «مشتریان در بازارهایی مانند چین، روسیه، کره جنوبی، ایالات متحده و آلمان در حال جوان‌تر شدن هستند و با آن، تعریف لوکس نیز تغییر می‌کند.»

مرسدس مایباخ EQS SUV 680-2

همچنین ایجاد این تغییر فشار بیشتری برای سود در سراسر شرکت است. شاسی بلند معمولی EQS، که قیمت آن از 129170 پوند در انگلستان است، یک مدل کلیدی در کمک به شرکت برای دوبرابر کردن فروش BEV تا سال 2023 است. Autocar قبلاً موفقیت های طرح شرکت را تاکنون گزارش کرده بود و دریافت که ارزش یک شرکت را افزایش داده است. میانگین فروش 43 درصدی بین سال‌های 2019 تا 2023.

EQS 680 با پیروی از همان رویکرد استایل مدل های قبلی مرسدس-می باخ، همان ساختار بدنه شاسی بلند EQS معمولی را حفظ خواهد کرد. این رویکرد مشابه روشی است که در نسخه‌های اخیر مایباخ مرسدس بنز کلاس S و مرسدس بنز GLS استفاده شده است. تغییرات در طراحی بیرونی احتمالاً به شکل جلوپنجره‌ای با پانل سیاه و سفید است که در حال حاضر مشخصه‌ای از خانواده خودروهای EQ است. هنگامی که در ظاهر مفهومی نشان داده شد، گرافیکی به همان سبک جلوپنجره کرومی و لوورهای عمودی مدل‌های مایباخ امروزی داشت.

این کانسپت همچنین دارای حروف میباخ بود که در کاپوت ادغام شده بود، همراه با ستاره مرسدس بنز و نوار طولی در وسط. در جاهای دیگر، کروم به کانال های هوای جلو، فریم پنجره های جانبی و ستون های B اضافه شد. ما انتظار داریم که این نکات برای نسخه تولیدی حفظ شود.

مرسدس مایباخ EQS SUV 680-3

خودروی نمایشگاهی مونیخ با رنگی دو رنگ از رنگ متالیک مشکی ابسیدین و رنگ متالیک قرمز زیرکون ارائه شد که با یک نوار کرومی از هم جدا شده اند.

در داخل، انتظار داریم که چیدمان آن تحت تأثیر سالن EQS باشد. احتمالاً دارای هایپر صفحه منحنی جدید مرسدس بنز به نام MBUX خواهد بود که از سه نمایشگر دیجیتال مختلف تشکیل شده و قرار است به گزینه ای در کلاس E مرسدس بنز آینده تبدیل شود. این کانسپت دارای یک کنسول مرکزی با ست بالا بود که از وسط کابین با تزئینات رز طلایی، فضای ذخیره‌سازی بزرگ و یخچالی که در پشت صندلی‌های عقب قرار داشت، عبور می‌کرد.

EQS 680 یک طرح پنج صندلی با یک نیمکت سه نفره در عقب را ارائه می دهد، برخلاف مدل مفهومی که یک خودروی چهار نفره خالص با کنسول تقسیم بین هر سرنشین عقب بود.

مرسدس مایباخ EQS SUV 680-4 مرسدس مایباخ EQS SUV 680-5

مرسدس مایباخ EQS SUV 680-6مرسدس مایباخ EQS SUV 680-7

مرسدس مایباخ EQS SUV 680-8مرسدس مایباخ EQS SUV 680-9

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد