خریداران از بازار خودرو فرار کردند + قیمت جدید خودروها

هر چند خودرو بازاری برای سرمایه‌گذاری نیست اما نوسان این بازار نسبت به سایر بازارهای سنتی و چهارگانه بسیار بالاتر بوده و سیر اتفاقات به گونه‌ای بود که کمتر خریداری حاضر به فروش خودرو شد.
خریداران از بازار خودرو فرار کردند + قیمت جدید خودروها

 هر چند وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌گوید که قیمت‌های خودرو کاذب است اما معامله با همین قیمت‌های کاذب در جریان است. در این هفته به واسطه گران شدن قیمت کارخانه‌ای خودرو، بهای خودرو در بازار آزاد نیز افزایش یافت. برخی خودروها حتی افزایش قیمت ۲۰ تا ۳۰ میلیونی را نیز شاهد بودند.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو در یک هفته گذشته، حاکی از افزایش قیمت‌ها در این بازار است، به گونه‌ای که در بین خودروهای پراید موجود در بازار، مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ آن از ۳۰۵ میلیون تومان در ابتدای هفته، به ۳۱۰ میلیون تومان در آخرین روز هفته رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

دربین خودروهای پژو نیز این افزایش قیمت‌ها مشهود بوده‌است، به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۶۱۰ میلیون تومان در اولین روز هفته، امروز به ۶۲۵ میلیون تومان رسیده‌است ومدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳۰ میلیون تومان گران شده‌است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد