خبر خوش ایران خودرو به متقاضیان پژو207

ایران خودرو برای چهار محصول خود که در دور اول سامانه یکپارچه فروش عرضه کرده، فراخوان واریز وجه صادر کرد. مدیران ایران خودرو در دور دوم عرضه محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه فروش حضور نداشتند.
خبر خوش ایران خودرو به متقاضیان پژو207
ایران خودرو فراخوان تکمیل وجه را برای خریداران چهار محصول خود صادر کرد. متقاضیانی که در دور اول فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه نسبت به نام نویسی برای پژو 207 با گیربکس دستی، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک، سمند سورن پلاس دوگانه سوز و دنا پلاس اقدام کرده و پیامک دریافت کرده ­اند، می تواند نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند.

آن طور که آبی های جاده مخصوص اعلام کردند این فراخوان تنها جهت بخش سوم اولویت های پاییز 1402 با موعد تحویل آذر 1402 اعلام شده است. با توجه به اعلام این فراخوان ایران خودرویی ها سومین بخش از اولویت های پاییز 1402 را نیز تعیین تکلیف کردند.

متقاضیان چهار محصول یاد شده باید توجه داشته باشند که مبالغ واریز آنها تنها پیش پرداخت است و قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل (هفته چهارم آذر 1402) تعیین و از آنها دریافت خواهد شد.

نکته مهم در این ارتباط تحویل دنا پلاس در مرحله سوم عرضه پاییزی ایران خودرو است. خودرویی که چالش قیمتی را در چند روز اخیر تجربه کرد. ابتدا شورای رقابت با اعلام قیمت های جدید برای محصولات ایران خودرو، قیمت دنا پلاس، پژو 207 با گیربکس دستی و پژو 207 با موترو TU3 را کاهش داده بود. اما ایران خودرویی ها بر خلاف جهت قیمت اعلامی برای دنا پلاس را افزایش داده بودند. این اتفاق ثبت نام کنندگان را پشت درهای شورای رقابت برد. معترضان خواستار دخالت شورای رقابت شدند. اعضای این شورا جلسه تکشیل دادند. شنیده ها از مخابره قیمت جدید دنا پلاس از سوی این شورا به ایران خودرو خبر داد. با توجه به فرخوان یاد شده برای متقاضیان سه محصول و دنا پلاس به نظر می رسد شنیده ها درباره ارسال قیمت جدید از سوی شورای رقابت به ایران خودرو صحت داشته باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد