جزئیات فروش فوق‌العاده کرمان موتور اعلام شد

فروش فوق العاده کرمان موتور از امروز 11 اردیبهشت 1402 آغاز شده است. اما در طرح فروش فوق العاده کرمان موتور چه خودروهایی عرضه می‌شود و قیمت هر کدام چقدر است؟
جزئیات فروش فوق‌العاده کرمان موتور اعلام شد

به گزارش تجارت نیوز، فروش فوق‌العاده کرمان موتور از امروز آغاز شده است. این شرکت سعی دارد دراین طرح 5 خودروی خود را از طریق فروش فوق‌العاده به فروش برساند.

در طرح جدید فروش فوق العاده کرمان موتور تمامی محصولات شامل خودروهای جی 4، اس 3، اس 5 و جی 7 و خودروی پیکاب تی 8 عرضه می‌شود. قیمت این خودروها نیز بر اساس قیمت مصوب کارخانه است.

اما شرکت در فروش فوق العاده کرمان موتور دارای دو شرط است؛ اول اینکه متقاضی در 24 ماه گذشته هیچ خودرویی از کرمان موتور خریداری نکرده باشد و دومین شرط داشتن سن 18 سال است.

زمان ثبت نام فروش فوق العاده کرمان موتور از امروز 11 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و موعد تحویل نیز سه ماهه یا 90 روز کاری است.

آنگونه که مدیرعامل این شرکت خبر داده این شرکت قرار است در سال 1402 حدود 100 هزار دستگاه خودرو را به بازار عرضه کند و فروش ماهیانه 10 هزار خودرو در دستور کار سازمان فروش و شبکه نمایندگی‌های این کرمان موتور قراردارد و هر ماه طبق یک برنامه دقیق شرایط و نحوه عرضه محصولات از طریق کانال‌های رسمی شرکت به اطلاع مشتریان می‌رسد.

قیمت محصولات کرمان موتور

اما قیمت محصولات عرضه شده در طرح فروش فوق العاده کرمان موتور چیست؟

در اطلاعیه این شرکت عنوان شده که قیمت خودروهای عرضه شده نهایی است و بر اساس قیمت مصوب کارخانه است. پیش از این نیز قیمت خودروهای کرمان موتور اعلام شده بود.

بر اساس اطلاعیه این شرکت، قیمت کارخانه جک J4 حدود 785 میلیون تومان است. قیمت کارخانه جک S3 معادل 955 میلیون تومان است. جک اس 5 هم یک میلیارد و 545 میلیون تومان قیمت خورده است. قیمت جک T8 یک میلیارد و 650 میلیون تومان و قیمت جک J7 هم یک میلیارد و 750 میلیون تومان است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد