جنسیس GV80 مفهومی جدید پیش‌نمایش شاسی‌بلند ورزشی آینده را نشان می‌دهد

گام بعدی در توسعه مدل جنسیس با کانسپت جدید جنسیس GV80 کوپه در نمایشگاه خودرو نیویورک پیش‌نمایش شده است.
جنسیس GV80 مفهومی جدید پیش‌نمایش شاسی‌بلند ورزشی آینده را نشان می‌دهد

همانطور که از نام و طراحی مشخص است، این کانسپت یک نسخه کوپه از GV80 SUV این برند است و قرار است در اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 به تولید برسد.اگرچه در نمایشگاه خودروی نیویورک سال جاری، این بار قصد تولید مشخص را نشان می دهد.

جنسیس می گوید که این مفهوم "به عنوان بیانیه ای از قصد برای آینده عمل می کند و به مدل های احساسی تر و عملکرد محورتر اشاره می کند". برای این منظور، این خودرو به طور قابل توجهی از نظر ظاهری اسپرت‌تر از هر مدل جنسیس تا به امروز است و در زمان تولید در کنار خودروهایی مانند آئودی RS Q8 و پورشه کاین کوپه قرار می‌گیرد.

Luc Donckerwolke، مدیر خلاق Genesis گفت: «در طول هفت سال گذشته، ما مدل‌های سبک زندگی بیشتری مانند GV80 و GV70 SUV را به مجموعه اضافه کردیم. اکنون ما با خودروهای احساسی‌تری که عملکرد جنسیس و ویژگی‌های دینامیکی آن را ارتقا می‌دهند، تلاش می‌کنیم.»

هیچ جزئیات فنی مفهومی توسط جنسیس به عنوان بخشی از رونمایی آن در نیویورک تایید نشده است. استایل به تنهایی نشان می‌دهد که این خودرو از موتور 3.5 لیتری V6 توئین توربوی ارائه شده در GV80 استاندارد (موتوری که در بریتانیا ارائه نمی‌شود) نیرو می‌گیرد. مانند تمام خودروهای این برند، به غیر از جنسیس GV60، این خودرو نیز بر اساس معماری موتور جلو و محرک عقب ساخته شده است.

New Genesis GV80-1New Genesis GV80-2

ظاهر اسپورت آن شامل رینگ‌های آلیاژی آلومینیومی فورج کاری‌شده مشکی بزرگ، اسپویلرهای جلو و عقب و بدنه‌ای عضلانی است که شامل قوس‌های چرخ‌های پهن شده است. سقف از فیبر کربن به عنوان بخشی از یک بسته کاهش وزن ساخته شده است. یکی از ویژگی های قابل توجه طراحی، چراغ های جلو است که در گوشه های جلویی خودرو و به سمت پایه ستون A گسترش یافته است.

فضای داخلی چهار صندلی اسپرت دارای صندلی‌های سطلی است و کابین دارای تزئینات فیبر کربنی و همچنین چرم ناپا و جیر است. رنگ بیرونی زیبا "Magma" نیز در داخل تکرار شده است. همچنین یک بند پشتی وجود دارد که پشت صندلی‌های عقب قرار می‌گیرد.

GV80 کوپه قرار است همزمان با فیس لیفت GV80 معمولی وارد بازار شود. جنسیس همچنین در حال برنامه ریزی برای یک SUV حتی بزرگتر جنسیس GV90 است تا در بالاترین حد خود قرار گیرد.

New Genesis GV80-3New Genesis GV80-4

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد