این افراد نمی توانند در دومین فروش خودرو با مکانیزم نوبت دهی شرکت کنند

اکو ایران : مدیران صمت قصد دارند دومین طرح پیش فروش خودرو را در دسترس متقاضیان قرار دهند. فروش محصولات تولیدی شرکت های خودروساز با مکانیزم نوبت دهی این امکان را فراهم می کند تا همه متقاضیان به خودرو دسترسی داشته باشند.
این افراد نمی توانند در دومین فروش خودرو با مکانیزم نوبت دهی شرکت کنند

به گزارش اکو ایران، وزارت صمت قصد دارد تا دومین طرح فروش محصولات شرکت های خودروساز با استفاده از اهرم نوبت دهی را در دستورکار قرار دهد. براساس اظهارات سخنگوی صمت دور جدید فروش خودرو قرار است نیمه اردیبهشت سال جاری عملیاتی شود. اما به نظر می رسد همانند دور اول فروش با ساز و کار نوبت دهی تمام متقاضیان نمی توانند نسبت به نام نویسی برای در اختیار گرفتن محصولات تولیدی شرکت های خودروساز اقدام کنند. همانند دور اول فروش خودرو با مکانیزم نوبت دهی متقاضیانی که شرایط زیر را داشته باشند می توانند در دور جدید فروش خودروی صمت شرکت کنند.

حداقل سن متقاضیان هنگام خرید خودرو باید 18 سال تمام باشد. همچنین متقاضیان ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند. متقاضی طی 48 ماه گذشته نباید از شرکت های خودروساز، خودرو خریداری کرده باشد. همچنین امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد. البته این سه محدودیت پیش تر هم در طرح های متنوع فروش خودروسازان اعمال می شد اما باید به محدودیت های بالا یک محدودیت جدید هم اضافه کرد. متقاضیان که در دور اول طرح فروش محصولات خودروسازان بر اساس مکانیزم نوبت دهی شرکت کردند تنها زمانی می توانند در دور جدید طرح فروش خودرو با ساز و کار نوبت دهی شرکت کنند که از دور اول این طرح انصراف داده باشند. بنابراین سه دسته متقاضی نمی توانند در دور جدید طرح فروش خودروی صمت شرکت کنند. دسته اول متقاضیانی هستند که 48 ماه گذشته از خودروسازان، خودرو خریداری کرده اند. دسته دوم دارندگان پلاک فعال انتظامی هستند و دسته سوم متقاضیانی هستند که در دور اول طرح فروش خودرو با مکانیزم قرعه کشی شرکت کرده اند.

چنانچه قصد خرید خودرو به قیمت کارخانه دارید و جزز سه دسته بالا محسوب نمی شوید و دارای گواهینامه رانندگی نیز هستید می توانید همزمان با اعلام رسمی فروش محصولات خودروسازان در دومین طرح فروش محصولات خودروسازان با مکانیزم نوبت دهی نسبت به نام نویسی برای خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد