فیس لیفت جدید رنو کلیو 2023 برای اولین بار در حال آزمایش است

رنو در سال 2023 طراحی جدیدی به سوپرمینی محبوب خود Clio ارائه می‌کند و ما آن را مشاهده کرده‌ایم…
فیس لیفت جدید رنو کلیو 2023 برای اولین بار در حال آزمایش است

بخش سوپرمینی با فورد فیستا که به زودی از بازار خارج می‌شود و فولکس‌واگن که ادعا می‌کند پولو بی‌سود است، دچار مشکل شده است. رنو که هنوز هم به اندازه کافی به مدل Clio خود ایمان دارد تا امسال ظاهر آن را تغییر دهد، قدم به جلو می گذارد.

شاید این اولین باری باشد که رنو کلیو به روز شده را در حال توسعه می بینیم، اما رونمایی کامل ممکن است تا تابستان طول بکشد، یعنی چهار سال بعد از عرضه نسل پنجم کلیو فعلی. رنو همچنین در حال کار بر روی رنو 5 جدید است که فضایی مشابه کلیو را اشغال خواهد کرد اما با یک پیشرانه تمام الکتریکی. با عرضه رنو 5 در سال 2024، انتظار نداریم به این زودی شاهد یک کلیو EV باشیم.

در مورد این تصاویر جاسوسی جدید، به وضوح می توان دید که Clio در جلو و عقب بازطراحی خواهد شد. در حالی که نشان بزرگ رنو در جلوپنجره همچنان به بیرون زدگی در کاپوت ادامه می‌دهد، چراغ‌های جلو جدید  احتمالاً دارای شکل C مانند واحدهای اسپیس جدید خواهند بود. جلوپنجره بالایی پهن تر نیز قابل مشاهده است.

رنو کلیو 2023 -1

هیچ استتاری در کنار وجود ندارد، بنابراین انتظار تغییرات زیادی را در اینجا نداشته باشید، اگرچه ممکن است طراحی‌های جدید چرخ‌ها در کار باشد. در قسمت عقب ما می‌توانیم ببینیم که در زیر استتار، دسته‌های چراغ‌های عقب بدون تغییر به نظر می‌رسند. اگرچه ممکن است نشانه‌های نور جدیدی در داخل واحدها وجود داشته باشد. سپر عقب با بخش بزرگ تری برای قرار گرفتن شماره پلاک بهینه شده است. این اگزوز نسبتاً بلند در خودروی آزمایشی به تولید نمی رسد.

ما هنوز داخل کلیو جدید را ندیدیم، اما انتظار داریم صفحه نمایش لمسی هفت اینچی موجود در نسخه های ارزان قیمت فعلی، راه را برای صفحه نمایش لمسی 9.3 اینچی و نمایشگر دیجیتالی 10 اینچی درایور به استاندارد در سراسر جهان باز کند.

در حال حاضر تنها دو پیشرانه در کلیو موجود است و تمرکز رنو روی خودروهای برقی قرار گرفته است. بعید است که شاهد معرفی یک موتور جدید برای نسل چهارم کلیو باشیم، بنابراین یک موتور 1.0 لیتری توربوشارژ بنزینی با 90 اسب‌بخار، گزینه پایه خواهد بود و موتور هیبریدی 1.6 لیتری با قدرت 143 اسب‌بخار نیز باید عرضه شود.

رنو کلیو 2023 -2

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد