خرید خودرو به قیمت کارخانه برای متقاضیان آسان شد

سامانه یکپارچه فروش خودرو با عرضه محصولات خودروسازان خصوصی به قیمت کارخانه امکان دسترسی آسان متقاضیان به خودرو را فراهم کرد.
خرید خودرو به قیمت کارخانه برای متقاضیان آسان شد

سامانه یکپارچه فروش خودرو بار دیگر با بارگذاری 9 محصول از چهار خودروساز خصوصی بازگشایی شد. ایده وزارت صمت برای واگذاری محصولات خودروسازان با ساز و کار نوبت دهی از ابتدای سال جاری در دستورکار قرار گرفت. ساز و کار نوبت دهی جایگزین فروش به روش قرعه کشی شد تا متقاضیان خودرو به راحتی به محصولات تولیدی شرکت های خودروساز دسترسی داشته باشند.

حال مدیران سامانه یکپارچه بعد از برگزاری دو دوره طرح فروش مازاد محصولات شرکت های خودروساز، در جدیدترین طرح فروش سامانه یکپارچه نه تنها امکان حضور متقاضیانی که تا کنون در سامانه ثبت نام نکرده اند را فراهم کردند، بلکه ساز و کار نوبت دهی نیز به نوعی حذف شده و متقاضیان، چه آنها که پیش تر در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کرده بودند و چه آنها که در سامانه یکپارچه ثبت نام نکرده بودند، می توانند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و با واریز مبلغ و انعقاد قرار داد با شرکت خودروساز، خودروی مورد نظر خود را دریافت کنند.

این اتفاق را می تواند گام رو به جلوی دانست که سیاست گذار خودرویی برداشته تا خریداران خودرو با خیال راحت تر بتوانند به محصولات تولیدی شرکت های خودروساز با قیمت کارخانه دسترسی داشته باشند.

چهار خودروساز خصوصی در این دور از فروش سامانه یکپارچه در مجموع 9 محصول را به متقاضیان عرضه می کنند.

کرمان موتور با چهار محصول جک S3 جک S5، جک J4 و کی ام سی J7 بیشترین محصول را در دسترس متقاضیان قرار داده است. بعد از این خودروساز کرمانی دیگر خودروساز کرمانی، یعنی مدیران خودرو با سه محصول خود، یعنی فونیکس آریزو 6 پرو، فونیکس FX پریمیوم و ام وی ام X55 IE در جایگاه دوم جدول خودروسازان با بیشترین عرضه حضور دارد. ایلیا موتور و سانیار موتور هر کدام با یک محصول به طور مشترک در جایگاه سوم قرار دارند. دایون Y7 ایلیا موتور و تیگارد X35 سانیار موتور نیز در تیررس خریداران قرار دارد.   

مطالب بیشر: قیمت روز ۲۵ خودروی پرفروش بازار / ترمز تغییر قیمت‌ها کشیده شد

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد