افت 10 میلیونی قیمت این خودرو پرطرفدار در بازار

پرطرفدارهای ایران خودرو امروز خلاف جهت روز گذشته در بازار حرکت کردند و شکل و شمایل کاهشی به خود گرفتند.
افت 10 میلیونی قیمت این خودرو پرطرفدار در بازار

رصد بازار نشان از آن دارد که این روزها بازار خودرو تمایلی به همراستایی با نرخ دلار ندارد و در روزی‌های که دلار شکل ثابت به خود گرفته‌ است، خودرو با نوسان در بازار قیمت گذاری می شود. بطوریکه روز گذشته شاهد افزایش قیمت در بازار خودرو بودیم و این روند امروز تغییر کرد و بازار شکل کاهشی به خود گرفت. با ارزیابی بازار می توان گفت پرطرفدارهای ایران خودرو امروز با افت 2 تا 10 میلیون در بازار قیمت‌گذاری شدند.  

براساس ارزیابی بازار امروزر«دنا پلاس» در بازار بیشترین کاهش قیمت را داشت و با افت 10 میلیونی در بازار قیمت‌‌گذاری شد.  

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 688 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 2 میلیون تومانی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 523 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و پس از چند روز پیاپی ثبات و افت قیمت امروز کاهش 7 میلیونی را تجربه کرد.

اما «رانا پلاس» هم در بازار امروز 592 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 8 میلیونی را در بازار داشت. از سوی دیگر «دناپلاس» هم در بازار امروز 750 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 10 میلیونی را ثبت کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم که سال گذشته مرز یک میلیارد تومان را رد کرده بود بدن تغییر در این مرز باقی ماند. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 105 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت 3میلیونی را ثبت کرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد