۴ ماه از سال گذشت، چه برسر قیمت خودرو آمد؟ + جدول

20 فروردین ماه امسال بود که پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو در شورای رقابت، قیمت‌های جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام و براساس آن که به طور میانگین افزایش قیمت 28 درصدی در انواع محصولات داخلی مورد تصویب قرار گرفت.
۴ ماه از سال گذشت، چه برسر قیمت خودرو آمد؟ + جدول

با انتشار این قیمت ها بازار افسار گسیخته خود نیز متأثر از این تصمیم شاهد افزایش قیمت ها شد که البته با گذشت چند هفته و اعلام قیمت خودروهای مونتاژی در 17 اردیبهشت ماه در رکود برسر برد و خبری از رونق معاملات در بازار نشد. البته روند افزایش قیمت خودروهای مونتاژی با مصوبه اردیبهشت ماه شورای رقابت متوقف نشد و در 17 تیرماه با بازبینی انجام شده در صورت های مالی خودروسازان خصوصی تغییرات قیمتی جدیدی در انواع خودروهای مونتاژی به وجود آمد و مشتریان می بایست در روند ثبت این محصولات از سامانه یکپارچه با استناد به قیمت ها جدید تکمیل وجه را انجام دهند.

در حال حاضر 4 ماه از سال جاری می گذرد و وزارت صنعت در قالب گزارشی به بررسی وضعیت قیمت خودرو در طول این چند ماه پرداخته است. در این گزارش وزارت صنعت اعلام کرده با قیمت گذاری انجام شده کاهش قیمت ها در بازار به وجود آمده و این موضوع در مدیریت بازار موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: هشدار پلیس برای کلاهبرداری به شیوه فروش حواله خودرو

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد